Management assistent High Care Hospice (24 uur per week).

Hospice Kajan

Hospice Kajan is dagelijks bezig om palliatieve zorg aan mensen in de laatste levensfase te
verbeteren. Wij vinden het belangrijk dat de wensen van onze bewoners en naasten centraal staan.
Wensen op psychosociaal, emotioneel en spiritueel vlak. Ons doel is om de bewoner zo te
ondersteunen dat hij op eigen wijze en met realiseerbare behoeften en wensen, de laatste
levensfase kan doormaken.

We volgen hiervoor enerzijds de landelijk opgestelde richtlijnen en anderzijds zijn we bezig met
innovatie. Hierbij kun je denken aan technologie maar bijvoorbeeld ook complementaire zorg zoals
aromatherapie en mindfulness. Innovatie in het hospice is in ontwikkeling en zal de komende jaren
nog belangrijker worden. Kajan speelt regionaal een prominente rol in het palliatieve.

Met wie werk je samen?

Het hospice wordt aangestuurd door een directeur en telt 23 betaalde medewerkers. Daarnaast
nemen de circa 130 vrijwilligers een belangrijke plaats in. In het stafbureau werken 2 coördinatoren
zorg en kwaliteit, 1 vrijwilliger coördinator en de directeur. In de zorg wordt samengewerkt met een
verpleegkundig specialist, huisartsen, fysiotherapeuten en een geestelijke verzorger.

Wat je doet als managementassistent

De functie management assistente is binnen Kajan een functie in ontwikkeling waar we samen met
de nieuwe collega invulling aan willen geven. De gedachte nu is dat in ieder geval de volgende taken
voorkomen:

  • Ondersteunen van de directeur en het bijhouden van de agenda.
    Je neemt telefoontjes aan, handelt deze waar dit kan zelfstandig af, je houdt de agenda bij.
    Je bereidt de bestuursvergaderingen voor. In overleg bekijken we samen waar je nog meer
    zou kunnen ondersteunen.
  • Maken van analyses en kostenoverzichten, contractbeheer.
    In overleg met de directeur maak jij analyses en kostenoverzichten. Verder onderhoud jij het contractbeheer. Je archiveert de
    contracten maar kijkt ook wanneer deze verlopen en waar andere afspraken gewenst zijn.
  • Websitebeheer. Aantrekkelijk houden van onze website.
    Jij zorgt dat de informatie op onze website up to date is. Daarnaast zorg je dat de website aantrekkelijk is om te bezoeken.
    Hierover heb je contact met onze websiteleverancier.
  • Beheer facilitaire zaken.
    Bijvoorbeeld inkoop kantoorartikelen, contact wasserij, contact energieleveranciers en ben jij de spin in het web met betrekking tot het onderhoud van het
    hospice. Een deel van deze taken doe je samen met de coördinator vrijwilligers.
  • Verzorgen van communicatie.
    Hierbij kun je denken aan interne en externe nieuwsbrieven, beheer social media kanalen. Communicatie naar samenwerkingspartijen. Afhandelen
    inkomende/uitgaande post.
  • Vervanging collega in andere functie.
    Je werkt nauw samen met de coördinator vrijwilligers. Je vervangt deze collega dan ook bij afwezigheid.
  • Organiseren bijeenkomsten.
    Je draagt zorg voor het jaarlijks organiseren van de medewerkersdag en de kerstborrel. Daarnaast zijn er kleinere bijeenkomsten te plannen
    zoals de bestuursdag en de bestuursvergaderingen.
  • Administratieve taken behoren tot het takenpakket.
    Hierbij gaat het soms om archiveringswerkzaamheden maar bijvoorbeeld ook om de subsidieverantwoording.

Je profiel

Voor deze functie zoeken wij een teamplayer, die zich goed staande kan houden in een dynamische
organisatie. Je hebt een relevante opleiding en enige ervaring in soortgelijke functie. Je staat stevig in
je schoenen en voelt je prettig bij een open en directe communicatie. Uiteraard ben je nauwkeurig,
taal technisch sterk en krijg je energie van het ontzorgen van anderen. Je hebt daarnaast een hoog
vaardigheidsniveau in Microsoft office, het is een pre als je ook ervaring hebt met campaign monitor
en websitebeheer. Verder vragen wij of je een verklaring omtrent gedrag kunt overleggen.

Wat kun je verwachten?

Wil je graag het verschil maken voor bewoners, naasten en collega’s in Kajan, ben je op zoek naar
een werkplek welke volop in beweging is? Dan ben je bij Kajan op de juiste plaats. Kajan biedt een
leuke en afwisselende functie in een warme en kleinschalige organisatie. Je werkt mee aan
vernieuwing en verbetering vanuit een informele en open sfeer. Veel vrijheid in het uitvoeren van je
werkzaamheden maar ook in je werkdagen/werktijden. Wij bieden mogelijkheden voor het volgen
van scholing. Het salaris voor deze functie is afhankelijk van de ervaring die je meebrengt en
bedraagt maximaal €3.471 bruto per maand.

Je reactie, voorzien van motivatie en recent CV, zien wij graag zo spoedig mogelijk tegemoet. Deze
kun je sturen naar, c.fokker@hospicekajan.nl

Voor vragen over de functie, kun je contact opnemen met:
Cindy Fokker, directeur 06-2519 1055